czwartek, 19 lipca 2018

Bóg nigdy nie mruga. 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu - Regina Brett

Okładka książki Bóg nigdy nie mruga. 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu Regina Brett to kobieta która wygrała walkę z rakiem piersi. Doznała mastektomii, chemioterapii i radioterapii. Kiedy byłem w bibliotece, w dziale książek psychologicznych moje oczy zwróciły uwagę na tę grubiutką książeczkę, którą postanowiłem wypożyczyć, a którą przeczytałem w ciągu jednego dnia.

Zbudowana jest z 50 - u lekcji, w których Autorka przeplata własne doświadczenia z doświadczeniami innych ludzi. Przywołuje swoje modlitwy, afirmacje, wspomnienia z lat dziecięcych , szkolnych, czasu studiów i czasu małżeństwa.

Pokazuje nam, że nasz los zależy tylko od nas samych. Zazwyczaj omijam poradniki, jednak ten jak wspomniałem przykuł moją uwagę w bibliotece tytułem wyglądem.

Regina Brett to znana amerykańska felietonistka, prowadzi też audycje radiowe.

Pochodzi z wielodzietnej rodziny, jako nastolatka zmagała się z alkoholem, wcześnie też została samotną matką. Kiedy miała 40 lat poznała mężczyznę swojego życia i została mężatką, bardzo szczęśliwą mężatką.

Nie jest to "płytki" poradnik na jakie często natrafiamy w bibliotekach i księgarniach właśnie. Czuć tu "iskrę bożą". Jest bardzo głęboki, a  Autorka pisze sercem.

Z całego serca polecam wszystkim ten poradnik.

12 komentarzy:

  1. Zazwyczaj publikację tego typu do mnie nie trafiają, ale być może kiedyś, sprawdzę, jak będzie w tym przypadku. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez nie lubię poradników, ale na ten chyba się skuszę. Przekonujesz mnie. A poza tym, potrzeba mi trochę otuchy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo czytałam o tej książce. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i bardzo mi się podobał ten poradnik :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zazwyczaj nie czytam poradników, ale jesli trafi w moje ręce, to się nim zainteresuję...

    OdpowiedzUsuń