środa, 5 grudnia 2018

Astrologia dla początkujących. Jak łatwo rozszyfrować swój wykres urodzeniowy - Joann Hampar

Okładka książki Astrologia dla początkujących. Jak łatwo rozszyfrować swój wykres urodzeniowy  Ezoteryka towarzyszy mi od dawna. Jestem zakochany w nocnym niebie. Patrzenie w gwiazdy koi nerwy, pozwala snuć marzenia. Książka ta jest bardzo przystępnie napisana. Nie jestem wprawdzie laikiem, ale pozwoliła mi solidnie odświeżyć podstawy tej wiedzy. Już pierwsze karty książki pozwalają stwierdzić: "To działa"!. Książkę zaś przeczytałem dwukrotnie, tak ciekawie jest napisana. Zalecam Wam przy lekturze ściągnięcie darmowej wersji programu astrologicznego "Urania Lite". Aby "odsłonić" swój horoskop, musicie znać dokładnie godzinę swojego urodzenia. Jeśli Wasi rodzice jej nie pamiętają, dzwonimy bądź idziemy do Urzędu Stanu Cywilnego.

Faktycznie, jest to astrologia dla początkujących. Pełno jest przykładów, jak interpretować własny kosmogram. Ja tą sztuką wiedzy zainteresowałem się w wieku "nastu" lat, pod wpływem opowieści mojej śp. Babci, której ojciec, a mój pradziadek, zajmował się wróżeniem z nocnego gwiaździstego nieba.

Polecam tę książkę zarówno laikom, jak i osobom obeznanym już w temacie. Książkę czyta się sprawnie i szybko. A została bardzo dobrze skonstruowana.

Spędzicie przy niej miłe chwile, i z przyjemnością będziecie patrzeć na nocne rozgwieżdżone niebo. Polecam !

18 komentarzy:

  1. Wiedzy nigdy za dużo. A jeśli jeszcze jest miło i przyjemnie, to czemu nie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że mogłabym dowiedzieć się z tej książki wiele ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię patrzeć w gwiazdy, ale sama astrologia aż tak bardzo mnie nie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam patrzeć w gwiazdy, ale nie czytałam jeszcze takich książek. Jestem nią zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem przekonany do takich pozycji w każdej jest napisane coś innego i każdy myśli że ma racje... Natomiast mam jedno ale ;) mam świetną książkę troszkę fabularną troszkę metafizyczną ;)
    Wizja końca świata ;) "Po drugiej stronie materii"

    OdpowiedzUsuń
  6. Astrologia nie jest dla mnie, chociaż w gwiazdy uwielbiam patrzeć.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja. ;) Ja jestem laikiem w tym temacie, wiec może pora to zmienić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla początkujących to dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Astrologia to jedna z tych interesujących mnie dziedzin, których zgłębienie jeszcze przede mną. Sporo książek z tej serii stoi na mojej półce, czas dołożyć kolejną :)

    OdpowiedzUsuń