sobota, 13 lipca 2019

Fragment Powieści " Pamiętnik ze świata ciemności" - która została "pomyślana" w 1999 Roku.


 Znalezione obrazy dla zapytania zdjęcie księżyca


2000 Rok. Kraj Lessów. Mam na imię Aleksandra i 30 lat. Byłam pracownicą korporacji, lecz nerwowo nie wytrzymałam. Cierpię na depresję i derealizację. Derealizacja to stan, w którym odbieramy świat, jak był zmieniony. Łykam Prozac i Xanax . W pracy w Wielkim Mieście mnie nie chciano. Nie mogę funkcjonować normalnie w dzień, dlatego na czas wakacji postanowiłam jako zodiakalny Rak zaszyć się w piwnicy. Nie byłam tam od dwóch lat. mam tam stary Nowy Testament, jest chłodno, szczurów i pająków nie ma. Praca w korporacji - no cóż - moja fobia społeczna i nerwica nie dały mi pracować, chociaż dawałam z siebie wszystko. Wychodzę tylko na klatkę schodową po jedzenie od kurierów i po pocztę. Jestem wrażliwą duszą . Dużo się modlę. Co trzy miesiące odwiedzam zaprzyjaźnionego lekarza rodzinnego - po recepty. Mam rude włosy i piwne oczy, oraz ciemną karnację. Wychodzę tylko w nocy, by pokontemplować nocne, rozgwieżdżone niebo. Jestem odludkiem. Utrzymuję kontakt jedynie z najbliższą rodziną. Zainwestowałam w telefon komórkowy, który w piwnicy działa doskonale. Jest bardzo ciężki. Słucham radia. Nie mam narzeczonego, ale mam Mocnego Anioła Stróża. Nadałam mu imię Ewangelisty - Marek. Nie wyznaję żadnej religii, tak oficjalnie. Kocham cały Wszechświat, i moje modlitwy często są wysłuchiwane. Kocham przyrodę - lasy, jeziora, rzeki, chociaż pływać umiem tylko pieskiem. Uwielbiam burze, bo w ich czasie lepiej mi się myśli. Rodzina jest za Wielką Wodą. Stan konta - jak zawsze stabilny. Kocham koty i bezpańskie psy. Po nocach studiuję astrologię, i widzę dziwne obiekty. Jestem humanistką i przyrodnikiem.

c.d.n.
Źródło zdjęcia: Kurier Poranny.

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy fragment, z zainteresowaniem czekam na ciąg dalszy. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie :) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Ja też lubię burzę. Ciekawy fragment.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, zajrzę aby czytać dalej. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia zapraszam do mojej strony www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krystyno , rewanżuję się tym samym :)

      Usuń
  4. Masz małą literówkę w słowie nocnego (mocnego Anioła Stróża). Chyba że faktycznie ma być mocnego :)
    Interesujący fragment. Czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja tez czekam na ciąg dalszy, wręcz z taką niejaką niecierpliwością nań oczekuję... i Księżyc spod chmur próbuję dojrzeć, bo u mnie pada.
    Pozdrawiam w rocznicę startu misji Apollo 11!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz i pozdrawiam :-) .

      Usuń