środa, 3 sierpnia 2022

Przerwa techniczna na blogu od 3 sierpnia 2022 do 31 sierpnia 2022.

Od dzisiaj, czyli od 3 VIII 2022 roku, do 31 VIII 2022 roku trwać będzie przerwa techniczna. Tydzień nad Morzem to za mało. Nigdzie nie wyjeżdżam, odpoczynek organizować sobie będę na miejscu. Nie będę zaglądał na inne blogi, ani komentował. Poza tym mieszkam na południu Polski, gdzie upały i wiejący nawet latem silny wiatr z południa , powodują, że ciężko czytać. Czytam nadal, ale książki akademickie, starsze i nowe. Poza tym , 19 maja bieżącego roku przekroczyłem magiczny próg 40 - tki - a więc trzeba zająć się i sobą :-) . Mam nadzieję, że wybaczycie mi moje zniknięcie. Pozdrawiam wszystkich, do 1 - go września ;-) .

31 komentarzy:

  1. Wypoczywaj i zbieraj siły. Do zobaczenia i napisania we wrześniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wypoczynku! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczynku, naładowania akumulatorów :) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego odpoczynku. Regeneruj siły i wracaj do nas czym prędzej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wypoczynku i "do zobaczenia" we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziemy tęsknić! Udanego ładowania baterii!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tych książek akademickich starszych i nowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak...ja wprawdzie 40stki jeszcze nie mam, ale już blisko i przez ostatni czas dość sporo uwagi muszę poświęcić chociażby swojemu zdrowiu...czasem włącza mi się czarny humor i śmieję się, że chyba trzeba będzie niebawem szukać sobie trumny.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Jestem tylko niecały miesiąc starsza od Ciebie, więc wiem co masz na myśli z tą 40-tką:P A poza tym miłego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych wakacji i powrotu z nową energią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wypoczynku i szybkiego powrotu do blogsfery;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę odpoczynku! I do zobaczenia we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powrót 1 - go września :-) . Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na bliskie nadejście nowych wpisów. Ciekawe, co się pojawi. :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że jesteś tu na tym blogu Julito :-) .

      Usuń
  14. Dobrego ładowania akumulatorów, tych życiowych ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypoczynek należy się każdemu! Wielu ciekawych lektur życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję i pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra, koniec tego leniuchowania! Szykować się do powrotu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie! Oby wypoczynek okazał się dobry. Trzeba czasem się oderwać od ''codzienności''. :) Jutro powrót, życzę siły na następny czas :)

    OdpowiedzUsuń