środa, 23 listopada 2022

Nabytki biblioteczne - co czytam w miesiącu listopadzie i grudniu.

 Lekko nie mam - mieszkam na czwartym piętrze, biegania zimą nie ćwiczę zresztą. Ale wnoszenie książek i zakupów to jest świetny trening ;-) . Przeważnie schodzę i wchodzę do "siebie" dwa razy dziennie, czasem więcej ;-) . Dziś odwiedziłem swoją Miejsko - Gminną i Powiatową Bibliotekę Publiczną  - i oto co wypożyczyłem. Proszę piszcie w komentarzach, czy coś z tych książek czytaliście . Okładka książki Klątwa Tutanchamona. Historia niedokończona egipskiego władcy Joyce Ann Tyldesley Okładka książki Warszawskie dzieci praca zbiorowa

Okładka książki Króliki z Ravensbrück Anna ElloryOkładka książki Wergiliusz. Świat poetycki Stanisław Stabryła - > ostatnie zdjęcie - niewyraźne z Lubimy czytać - > Stanisław Stabryła  - Wergiliusz  - Świat poetycki.

30 komentarzy:

  1. Udanej lektury, bo na pewno takie będą te książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Wiolu z Twego komentarza, pozdrawiam po zabieganym dniu :-) .

      Usuń
  2. Pierwsza bardzo mnie interesuje! Będę czekać na Twoje wrażenia z lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystkie są czytane :-) . Pozdrawiam po nieco zwariowanym dniu Anka :-) .

      Usuń
  3. Nie czytałam żadnej z wypożyczonych przez Ciebie książek, mam nadzieję, że będziesz usatysfakcjonowany lekturą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z powyższych tytuł najbardziej zaintrygowała mnie "Klątwa Tutenchamona" - moje klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem notka opinia. Pozdrawiam serdecznie Julito.

      Usuń
    2. Czekam zatem na wpis z wrażeniami. Życzę spokojnego popołudnia. :)

      Usuń
    3. Dziękuję Julito :-) . I spokojnego wieczoru i nocy :-) .

      Usuń
    4. Również dziękuję. Swoją drogą, jeśli lubisz powieści w staroegipskim klimacie, to warto zainteresować się piórem Christiana Jacqa.

      Usuń
    5. Dziękuję Julito za polecenie i pozdrawiam :-) .

      Usuń
  5. Nie czytałam tych książek, ale zapowiadają się interesująco. Ciekawe zestawienie tytułów. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam, dziękując za komentarz Meggie :-) .

      Usuń
  6. Nie czytałam, ale chętnie sięgnęłabym po publikację "Wergiliusz. Świat poetycki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie czytane, pozdrawiam Urocznico. Zabiegany poranek miałem ;-) .

      Usuń
  7. Interesujące publikacje. Czeka Cię niezła uczta czytelnicza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zaskakująca lektura Joasiu. Autorka jest historykiem, i wiele rzeczy odbrązawia :-) .

      Usuń
  9. I ja też mieszkam na czwartym piętrze! Wiem, jak to jest taszczyć książki - w obu kierunkach! Pozdrawiam i życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa Twojej opinii o "Klątwie..." i "Warszawskich dzieciach"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są czytane, tj. Wergiliusz w całości, a "Klątwę" dokończę dość szybko :-) .

      Usuń
  11. Każda z tych książek interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :) hmm jestem dużo młodsza i mieszkam na parterze. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Może chciałabym więcej poczytać a niestety czasu na to coraz mniej aż do emerytury. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez 32 lata mieszkałam na 4 piętrze, więc wiem co to dobry trening. Teraz mieszkam na 7, zazwyczaj korzystam z windy :D

    OdpowiedzUsuń