czwartek, 2 lutego 2023

Pożegnanie z Afryką, czyli pożegnanie z blogowaniem :-) .

 W blogosferze z różnymi blogami jestem / byłem od jakiegoś 2004 roku. Jednak nadszedł moment, by blogi niestety zawiesić, na czas nieokreślony. Czytać będę, aktywny zamierzam być na Lubimy Czytać. Od czasu do czasu będę Was odwiedzać, by przynajmniej zrobić sobie listę, co warto, a czego nie warto czytać :-) . Przede mną inne projekty, wyzwania itd. itp. Tak więc czas na pożegnanie blogosfery, czyli "Afryki" ;-) .

28 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w realizacji nowych projektów i mam nadzieję, że jeszcze do nas wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, szkoda. Zaglądaj jednak czasami, coś napisz. Będzie mi brakować twoich komentarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda... Wszystkiego dobrego i pomyślnej realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, bo prezentowałeś ciekawe tytuły. Powodzenia w nowych przedsięwzięciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka szkoda, będę tęsknić. Na szczęście jesteśmy "znajomymi" na lubimyczytac, więc będę na bieżąco z Twoimi lekturami :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę szkoda, ale trzymam mocno kciuki za wszystkie dalsze projekty! (Mam nadzieję, że niektórymi się podzielisz :)) Może kiedyś wrócisz, my czytelnicy- będziemy czekać!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda:( Dziękuję, za wszystkie komentarze i ciekawe recenzje

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że to rozstanie z blogowaniem nie będzie zbyt długie i wrócisz tu do nas z nowymi siłami i pomysłami. Twoje propozycje książkowe były/są niebanalne i potrafisz nimi zaciekawić oraz mile zaskoczyć (a już na pewno mnie :)). Będzie mi ich bardzo brakowało.
    Życzę Ci Jarku dużo szczęścia w realizacji nowych przedsięwzięć i podjęciu wyzwań. Powodzenia :-)

    P.S.
    I nie zapomnij wpaść też do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda....ale rozumiem. I życzę Ci powodzenia w realizacji innych planów.
    Wpadnij do mnie czasami.... Prosze

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w realizacja nowych projektów!
    Mam nadzieję, że kiedyś jednak wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę szkoda, bo bardzo lubię twoje blogi Jardianie. Zawsze udostępniasz nam ciekawe recenzje. Powodzenia :) I do zobaczenia

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w innych projektach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, bo lubiłam do Ciebie zaglądać i czytać Twoje posty, chociaż nie zawsze komentowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. To zawsze smutne, gdy coś się kończy ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojoj, kto mi teraz będzie podsuwał dobre książki do czytania?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielka szkoda. Dzięki Tobie poznałam dużo obcych mi tytułów, w których nie tylko widziałam coś dla siebie - nawet spoza mojego głównego repertuaru, lecz również książki do polecenia osobom z mojego otoczenia. Bardzo też sobie cenię Twoje komentarze na mojej stronie. :(

    Życzę jednak powodzenia w realizacji nowych planów. Mam też nadzieje, że jeszcze zawitasz do tutejszej blogosfery. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Julito za dobre słowo. Planuję nowego bloga, tym razem ściśle historycznego. Pozdrowienia :-) .

      Usuń
    2. No to na pewno dużo ciekawych tekstów tam będzie, zwłaszcza że historia jest Twoją specjalizacją. Chętnie będę śledzić kolejne Twoje polecajki książkowe, jak będziesz przybliżał różne publikacje o tematyce historycznej :)

      Usuń
  17. Powodzenia i do spotkania w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Smutno to czytać , ale zapraszam do mnie jak najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, będzie nowy blog już wkrótce :-) .

      Usuń
  19. Powodzenia w realizacji nowych wyzwań

    OdpowiedzUsuń
  20. Też powoli dojrzewam do tej decyzji, aby zawiesić bloga, ale na razie szkoda tak definitywnie zamknąć ponad 11 lat swojej pasji. Dlatego obecnie skupiam się jedynie na wstawianiu zapowiedzi i innych wydarzeń książkowych.
    Trzymaj się ciepło i mam nadzieję, że nadal będziesz odwiedzał moją stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, może jeszcze do nas wrócisz. Trzymaj się ciepło i samych przyjemnych lektur życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Przykro mi bardzo! Mam nadzieję, że kiedyś tu wrócisz :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Z niecierpliwością czekam na Twój nowy blog związany historią. Bardzo chętnie poczytam :)

    Dziękuję za pamięć i pozdrawiam serdecznie :)

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że zawieszasz blogi, dobrze się tu zaglądało i czytało Twoje komentarze. Trzymaj się ciepło i powodzenia w nowych działaniach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia w nowych projektach! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń