niedziela, 2 września 2018

Podsumowanie sierpnia:

A oto jakie ksiązki udało mi się przeczytać w miesiącu sierpniu:

Okładka książki Mapa trzech mędrców Okładka książki Twoje ocalone życie Okładka książki Żarna niebios Okładka książki Sekret Okładka książki Dzienniki 1914 - 1945 [T.1, 1914-1925] Okładka książki Anioły i demony Okładka książki Zagadka aleksandryjska  Okładka książki BohaterOkładka książki Fantastyczna podróż Okładka książki Welin Okładka książki Potęga podświadomości Okładka książki Szaman miejski



ŚCIŚLE TAJNE W II WOJNIE ŚWIATOWEJ Breuer William Łącznie 13 książek, Oby wrzesień był obfitszy czytelniczo. Już jedna czeka na zrecenzowanie.

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku. Bardzo chcę przeczytać Ocalone życie. Mnie w sierpniu udało się przeczytać 12 książek. 😊
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo książek udało Ci się przeczytać. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik! :) Z tych pozycji uwielbiam "Anioły i demony" :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe tytuły i doskonałe wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wynik. Gratuluję i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wynik! Gratuluję!
    Ja niestety ostatnio mam kiepskie tempo czytania, czego żałuję.

    OdpowiedzUsuń