niedziela, 16 maja 2021

Bóg nigdy nie mruga - Regina Brett. 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu. Wyd. Insignis.

 Bóg nigdy nie mruga źródło zdjęcia : Lit Res.

Pozycję tę skończyłem czytać dziś - w Niedzielę 16 - go maja, po spacerze i odwiedzinach w lokalnym Kościele Parafialnym.

Książkę tę przeczytałem już drugi raz, i została wypożyczona w ulubionej Bibliotece za rogiem. Regina Brett to cudowna postać. Wygrała walkę z rakiem piersi, nie poddała się. Książkę bardzo szybko się czyta, Ja od siebie bym dodał, że "Bóg jednak czasem mruga". Dzieło liczy 309 stron, pióro swobodne, jest to nietypowy poradnik. Ale najważniejsze, że Regina Brett - znana na całym świecie felietonistka i pisarka - sugeruje czytelnikom cieszyć się każdym dniem. Nie ze wszystkim tym poradniku się mogę zgodzić. Bardzo ciekawie jednak opisuje swoje trudne dzieciństwo, wychowywanie samotnie córki, walkę z rakiem piersi. Lektura  - target poradnika jest raczej szeroki - myślę, że śmiało mogą po to dziełko sięgnąć i nastolatkowie, starsza młodzież, a tak prosto z mostu - każdy. Znana i ceniona na całym świecie, tą pozycję zapewniła sobie miejsce w świecie pisarzy. Jak wspomniałem  - książkę się pochłania , czasem trzeba się jednak zatrzymać. Inspirująca i miejscami kontrowersyjna. Autorka ciekawie opisała swoje dzieje edukacyjne, w tym pobyt w restrykcyjnej szkole podstawowej. Nie zawiedziecie się. Książka ważna i potrzebna. Polecam !

40 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze serii tych poradników, ale chętnie sprawdzę, w czym tkwi ich fenomen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Agnieszko i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. Jeszcze jej nie czytałam, ale mam w planach :) Słyszałam o niej wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko sięgam po poradniki, bo to kompletnie nie moje klimaty. Ale polecę mamie, myślę, że będzie zadowolona z lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Ew. Pozdrów więc swą Mamę ode mnie ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam Brett i jej książki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam tej książki, ale być może zapytam o nią w lokalnej bibliotece, skoro to wartościowa publikacja. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam i również życzę miłej niedzieli. I miłego tygodnia ;)

      Usuń
  6. Przyznał, że jeszcze nie czytałam tej książki, ale wiem, że zbiera same dobre recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś kupiłam sobie tą książkę w jakiejś promocji. Jednak ostatnio jej się pozbyłam, bo jakoś mnie do niej nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tym tytule, ale już wiem, że się z nim z ciekawością zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś sięgnę, bo jestem ciekawa pióra autorki. Cieszyć się każdym dniem: to bardzo ważne. Szczególnie dla nas, Polaków, lubiących narzekać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urocznico - dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Słyszałam o tej książce, ale jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać. Muszę zobaczyć, czy znajdę ją też w mojej bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzinatestuje - warto sięgnąć . Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  11. Polecam Krysiu, ciekawa książka. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo słyszałam o tej książce, ale jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Autorka jak widać zamieściła w swojej książce wiele wątków autobiograficznych. Myślę, że chyba każdy mógłby napisać książkę na pods. swoich przeżyć, bo ile ludzi tyle historii. Na pewno trzeba się cieszyć każdym dniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lutano za komentarz. Bardzo trafny. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Miłego tygodnia :)

      Usuń
  14. Choć nie jestem fanką poradników, to wyjątkowo chcę poznać powyższą książkę, gdyż czytałam na jej temat wiele pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kto wie może kiedyś też przeczytam a jak nie to może obejrzę film jeśli powstanie scenariusz oparty na tej książce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziad Bikiniaz Komentuje - dziękuję za komentarz. Książka bardzo ciekawa, polecam :)

      Usuń
  16. Lubię książki tej autorki :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za komentarz Sylvie. Już zaglądam do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam tę książkę, ale choć mam ją w domu, nadal nie udało mi się jej skończyć. Nie wiem dlaczego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałem dość szybko drugi raz. Warto dać jej szansę. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.

      Usuń
  19. Nie słyszałam jeszcze o tej autorce, ale chętnie przekonam się czy Pan Bóg nigdy nie mruga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak od siebie - mruga. "Anioły" - mrugają . Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń