czwartek, 17 stycznia 2019

Astrologia. Sztuka przepowiadania przyszłości Carol Rushman

Okładka książki Astrologia. Sztuka przepowiadania przyszłości Nocne, rozgwieżdżone niebo towarzyszy mi od dziecka. Mój pradziadek ze strony Mamy był astromantą - gromadce swych dzieci zebranych pod letnim rozgwieżdżonym niebem przepowiedział okupację hitlerowską i czasy sowieckie.

Książkę nabyłem w 2011 roku. Była czytana dwa razy.
Autorka jest amerykańską astrolog, zasłużoną w bataliach sądowych w celu bronienia w USA zawodu astrologa.
Książka jest nad wyraz prosta i ciekawa. Wystarczy, że zaopatrzycie się w darmowy program astrologiczny - np. Uranię Light, by móc wykreślić swój horoskop, i czerpać ze skarbnicy tej przystępnej książki. W czasie niedawnej, drugiej lektury widziałem ślady ołówka po pierwszym czytaniu. Kwadratury , opozycje - te zmuszają do działania. Trygony, sekstyle, koniunkcje - rozleniwiają i rozpieszczają.
Wszystko, co w ostatnim stopniu znaku - czyli 29 stopniu - to obietnica natalna (urodzeniowa) czegoś niezwykłego.
Autorka podpowiada, jak aktualny bieg gwiazd wpływa na nasze życie. Olbrzymią uwagę odnosi do nowiu i pełni Księżyca, jak i zaćmień.
Podsumowawszy: lektura jest bardzo ciekawa, można się z niej wiele dowiedzieć. Dla laików, jak i zainteresowanych tematem jest w sam raz.
Sama Autorka jest ciekawą postacią: kilka razy rozwiedziona, piątka dzieci i batalie sądowe, by zawód astrologa w co niektórych amerykańskich stanach był uprawiany całkiem legalnie.
Polecam !

14 komentarzy:

  1. Zaskoczyłeś mnie faktem, że toczono batalie sądowe, by zawód astrologa w co niektórych amerykańskich stanach był uprawiany całkiem legalnie. Zawsze mi się wydawało, że ''uprawianie'' tego zawodu nie wiąże się z żadnymi problemami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, tak było. A istnieje ponoć w Polsce kod dla zawodu: Astrolog. Pozdrawiam Cyrysiu.

      Usuń
  2. Masz ciekawą historię rodziny związaną z astrologią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie zaciekawiłeś mnie tą pozycją. Bardzo chętnie, wykreślną swój horoskop. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moje klimaty, ale temat batalii sądowych mnie zaciekawił. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka wydaje się być ciekawa, ale to raczej nie moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele rzeczy naprawdę można wyczytać z gwiazd :) chętnie sięgnę po tę książkę. Pierwszy raz jest na blogu ale widzę, że masz dużo ciekawych pozycji w recenzjach. Obserwuję i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłeś mnie tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory nie sięgałam po podobne tytuły i nie wiem czy przypadłby mi taki gatunek do gustu. Będę musiała to sprawdzić zanim osądzę. :)

    OdpowiedzUsuń