sobota, 16 lipca 2022

Wrażenia po wczasach nad Bałtykiem. Pewne zapowiedzi.

 Z pewnością zauważyliście moje zniknięcie na pewien czas z blogosfery. Było to spowodowane wyjazdem rodzinnym i grupowym też wyjazdem do pięknej miejscowości nad Bałtykiem o nazwie Międzywodzie. Przez ten czas - od 8/9 VII do dzisiejszego dnia - 16 lipca - ani razu nie wszedłem na bloga. Pełen detoks od bloggera. Wyjazd się udał, przy czym Facebook i Instagram był regularnie odwiedzany. Myślałem tez o usunięciu Instagrama - ale pomysł ten zarzuciłem. wyjazd udał się pierwszorzędnie. Spacery, wycieczki, pyszne jedzenie. Nad Morze nie zabrałem ani jednej książki.

 Najbliższe recenzje / opinie: 

Olga Tokarczuk - Bieguni.

Marek Rybarczyk - Skandale angielskich dworów.

i mała niespodzianka :

Lutana  Borówka  - Strange Blood - e - book. Znajomość internetowa z Lutaną, czyli Lucyną trwa od wielu lat, od czasów bloxa :-) .

24 komentarze:

  1. Taki detoks czasami się przydaje. Fajnie, że sobie odpocząłeś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Wiolu. Czasem trzeba. Pozdrawiam znad Biegunów Noblistki :-) .

      Usuń
  2. Świetnie, że wróciłeś zadowolony i wypoczęty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę Agnieszko i pozdrawiam :-) .

      Usuń
  3. Czasem taki detoks jest absolutnie niezbędny.
    Cieszę się, że jestem zadowolony z wyjazdu. Co przeżyłeś to Twoje, a wspomnienia już zawsze będą Ci towarzyszyć.
    Będę czekała na Twoje recenzje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anka za komentarz. Jutro recenzja Tokarczuk - Bieguni.

      Usuń
  4. Dobrze Cię znów widzieć! 🙂 . To świetnie, że wypoczynek nad morzem się udał. Wrażeń pewnie było co niemiara...
    Czekam na Twoje nowe recenzje książek, w tym oczywiście moją. Dziękuję za pamięć Jarku i miłej niedzieli 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka przerwa każdemu czasem jest bardzo potrzebna. :) Cieszę się, że już wracasz i czekam na Twoje recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło Cię znowu widać. Cieszę się, że wszystko ok i wyjazd się udał, zapewniając dużo wypoczynku. Czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze jest czasami odpocząć od Internetu :) Ciekawe lektury przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpoczynek jest potrzebny. A jaką nazwę ma Twój Instagram?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że wyjazd się udał :) Właśnie zastanawiałam się dlaczego tak długo nie ma Cie na blogerze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno fajnie spędziłeś ten czas. Serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, takie detoksy dobrze robią :) w w tej nadmorskiej miejscowości jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń