niedziela, 30 września 2018

Podsumowanie września 2018

A oto jakie książki udało mi się przeczytać we wrześniu 2018 roku:
Pięknie żyć...co mówi twój anioł stróż - Powsińska Maria Trening autogenny dla każdego Claus Derra 83-241-2295-8 Okładka książki Ocalałe Okładka książki Każda kobieta czarodziejką Okładka książki Szkoła Okładka książki Imperium Habsburgów. Wspólnota narodów Jesteś nieśmiertelny Okładka książki SPQR. Historia starożytnego Rzymu Okładka książki Luka szczęścia. Kompletowanie sensu Okładka książki Starożytny Rzym. Od Romulusa do Justyniana

28 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku, ja przeczytałam 4 książki i 5 jest w trakcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocalałe nadal przede mną. Książka czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocalał również planuję przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników :)) "Ocalałe" mam w planach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie książka "Ocalałe".

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe lektury! Od jakiegoś czasu interesują mnie "Ocalałe" i "SPQR. Historia Starożytnego Rzymu", więc może będzie trzeba się za nimi rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miesiąc obfitował w ciekawe lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego! Gratuluję wyniku i ciekawego doboru lektur!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy dobór książek. :) Zaintrygowała mnie książka "Jesteś nieśmiertelny". Widzę recenzję, więc "idę" ją przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik oraz rodzaj książek. Widzę same ciekawe tytuły!

    OdpowiedzUsuń
  11. same ciekawostki :) Chyba skuszę się na "ocalałe" :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wynik czytelniczy. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te 2 książki o starożytnym Rzymie najbardziej mnie zaciekawiły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - są świetne. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń