niedziela, 25 marca 2018

Agnieszka Steur - Wojna w Jangblizji - We wnętrzu

Znalezione obrazy dla zapytania Wojna w Jangblizji - We wnętrzuWojna w Jangblizji - We Wnętrzu - to trzecia część trylogii o przygodach janglizjańskich przyjaciół. Agnieszka Steur jest moją dobrą przyjaciółką internetową, polską pisarką mieszkającą na co dzień w Holandii. Jest zasłużona dla tamtejszej polskiej Polonii. Książka dotarła do mnie przed nowym rokiem, a pochłonąłem ją w dwa dni. PS. Agnieszko, mam nadzieję, że nasze październikowe spotkanie dojdzie do skutku w Krakowie ! :)
Wojna się kończy. osoby winne zostają zamknięte w wieżach. Opowieść Agnieszki jest niezwykle klimatyczna, można ją odczytywać na różnych poziomach. Najlepiej mi się ją czytało na nowiu księżyca. Agnieszka operuje niezwykle precyzyjnym piórem. Pełna ciepła, wyważona narracja zapewni Wam moi drodzy czytelnicy prawdziwy relaks przy lekturze. Agnieszka słynie z walki o tolerancję, takie były jej dwie poprzednie książki, utrzymane w tym klimacie. Ja czytając We wnętrzu miałem przed oczyma obraz pewnego pagórka położonego dwa kilometry za moim miasteczkiem.

Agnieszko, chwała Ci za to co czynisz! Propagujesz tolerancję, równość, braterstwo. Twoje książki sa pełne pacyfizmu i mają bardzo głęboki humanitarny przekaz.

A ja tymczasem zabieram się za lekturę całej trylogii jeszcze raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz