sobota, 14 kwietnia 2018

Wczorajsze nabytki spod szyldu Elżbiety Cherezińskiej

Poszedłem na całość i kupiłem trzy e booki Elżbiety Cherezińskiej:
"Hardą"
"Królową"
oraz "Płomienną koronę"
Na Imperium Lektur dawnym recenzowałem prawie wszystkie książki pani Cherezińskiej. Jest moim idolem, a ja kocham jej twórczość, gdyż z wykształcenia jestem historykiem. Elegancko się je czyta na Kindle !

Odrodzone Królestwo Tom 3 Płomienna korona - Elżbieta Cherezińska - książka Harda. Tom 1 Ps. Miałem nawet kontakt internetowy z Panią Elą ! Serdecznie zapraszam do lektur jej książek !


Królowa Cherezińska

6 komentarzy:

  1. To zaszalałeś z kupnem :D Miłego czytania :)
    Ja tej pani nie znam. Zresztą mało polskiej literatury czytam. Raczej preferuję zagraniczną :)
    Super, że miałeś z nią nawet kontakt :) Oby udał się też "na żywo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu słuchając Trójki trafiłam na wywiad z panią Elżbiety. I muszę powiedzieć, że zaintrygowała mnie opowieścią o swoich książkach, zatem z przyjemnością po nie sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki do poduszki - miło to słyszeć, pozdrawiam !

      Usuń
  3. Mam i czytałam tylko jej "Legion"......jakoś już nie ciągnie mnie do książek tego typu. Ale jak lubisz taka literaturę to polecam Ci "Sagę o Jarlu Broniszu",która chyba jest lepsza niż książki Herezińskiej o Wikingach...

    OdpowiedzUsuń