poniedziałek, 29 października 2018

Margarethe Kruczek - Schumacher - Podręcznik EFT

Podręcznik EFT Książkę zakupiłem w 2011 roku. Musiała swoje odczekać na przeczytanie. Autorka jest znaną polsko - niemiecką terapeutką.  A oto opis z tyłu okładki:
Zaledwie w przeciągu kilku minut można skutecznie pozbyć się wielu problemów emocjonalnych (lęki, fobie, depresja, niskie poczucie własnej wartości, smutek itd.) oraz fizycznych (alergie, bóle głowy, migrena, bóle pleców, i wiele jeszcze innych). Krok po kroku autorka pokazuje kolejne etapy pracy z EFT. Szczegółowe ilustracje sprawiają, że tej skutecznej metody można się bardzo szybko nauczyć. Lektura, którą powinien przeczytać absolutnie każdy!
To tyle z opisu z tyłu książki. Przeczytałem ją w ciągu jednego dnia, ale podchodzę do niej tak na dwa razy. Pewne metody znamy z codziennego życia. pewne są zupełnym novum. Jednak to, co proponuje Autorka jest nowatorskie i warte wypróbowania. Czuć tutaj ducha chińskiej medycyny naturalnej. A chodzi o ostukiwanie punktów na ciele. Czy polecam ? Tak na dwa razy, gdyż na co dzień w naszym kręgu cywilizacyjnym klasyczne metody pomocy są bardziej popularne. W sumie to polecam ją bardziej jako ciekawostkę, gdyż metoda ta nie jest jeszcze zbyt znana.

7 komentarzy:

  1. Miałam okazję przeglądać ten poradnik i przyznam szczerze, że nie wszystko, co jest w nim zawarte do mnie przemawia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie jestem fanką ani takich książek, ani terapii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm jestem ciekawa, czy te metody znalazłyby moje uznanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałem tą książkę i na pewno jest ona godna polecenia. Dla tych, którym temat EFT jest obcy polecam zajrzenie na stronę http://ewakulesza.com/metoda-eft-a-co-to-takiego/ . Wówczas tajemniczy skrót EFT, a także jak powstała Metoda i Terapia EFT nie będą już zagadką.

    OdpowiedzUsuń