czwartek, 18 października 2018

Wojna w Jangblizji. W domu Agnieszka Steur

Okładka książki Wojna w Jangblizji. W domuAgnieszka Steur to Polka mieszkająca w Holandii,zamężna z Holendrem. Pochodzi z Wałbrzycha. Wojna w Jangblizji - w domu to druga część cyklu Wojna w Janglizji. Agnieszka zwróciła się do mnie o recenzowanie swych książek, gdzieś tak około 2014 roku i tak narodziła się nasza internetowa przyjaźń. Agnieszka stworzyła niezwykłe uniwersum, w którym Istoty mają rozmaite problemy. W trzeciej, ostatniej części cyklu dochodzi do finalnego starcia Jangblizjan, wciąż podzielonych z wojskami Szmaragdowej Pani. Przyznam się szczerze, że pomagałem Agnieszce jako historyk w kwestiach militarnych a na końcu książki zamieściła dla mnie podziękowania. Agnieszka jak wspomniałem stworzyła wspaniałe Uniwersum, w którym każdy z nas może się odnaleźć. Postacie są plastyczne i pełne werwy. Książkę mogą czytać zarówno dorośli, dzieci jak i młodzież. Agnieszka promuje wolność, tolerancję. Chwała jej za to. W książce mamy przepiękne ilustrację i mapkę Jangblizji. Ja czytając wyobrażałem sobie, że mieszkam w Podpaństwie. Jeśli jeszcze nie czytaliście nic z Agnieszki, to śmiało Was do niej przekonuję. Naprawę warto !

18 komentarzy:

  1. Udało Ci się mnie namówić do poznania twórczości tej autorki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również polecam książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrych recenzji o tej książce czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tę serię. Jest naprawdę świetnie napisana, a ilustracje - przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie teraz. Muszę ją zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie podziękowania to super sprawa. Na pewno fajnie mieć udział w stworzeniu dobrej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też zainteresowałeś książką.Mam jeszcze drugi blog z którego łatwiej mi u Ciebie komentować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń