środa, 15 sierpnia 2018

Isaac Asimov - Fantastyczna podróż

Okładka książki Fantastyczna podróż Książkę przeczytałem w ciągu dwóch dni, jest idealna na letnie popołudnia. Na swoim pierwszym blogu, Imperium Lektur recenzowałem bardzo dużo fantastyki, głównie pod wpływem Oli aka Nomady z Kronik Nomad.

Jest to kawał porządnej fantastyki. A wszystko tutaj toczy się wokół zminiaturyzowanej łodzi podwodnej, która wstrzyknięta do krwioobiegu pacjenta ma zniszczyć skrzep w jego mózgu.
Mamy tutaj sprawnie nakreślone postaci. Akcja cały czas trzyma nas w napięciu. Z Asimova czytałem też inne rzeczy, które wkrótce na blogu będą recenzowane.

Zachęcam serdecznie do lektury. Akcja trzyma w napięciu, świetnie nakreślone postaci, dobry pomysł na fabułę. Ot, klasyka science-fiction warta poznania.

4 komentarze:

  1. Ojej, to już klasyka. Dawno nie czytałam starej fantastyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zapamiętam sobie ten tytuł...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego autora książek fantastycznych jeszcze nie miałam okazji poznać, ale widzę, że warto nadrobić zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń