poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Potęga podświadomości - Joseph Murphy

Okładka książki Potęga podświadomości Książkę  tę posiadam we własnej biblioteczce. Nie zliczę, ile razy ją czytałem. Jest to mega-pozytywny poradnik, odwołujący się między innymi do Biblii czy Nowego testamentu. Murphy nie odkrył jakichś tam praw, on je po prostu przypomina.

Jak wiemy z nauki psychoanalizy nasza psychika składa się z trzech części: id - podświadomość -ego - świadomość i superego= nadświadomość.

Autor bazuje tutaj na pracy z podświadomością, którą Jung by nazwał szerokim kanałem wspólnej nieświadomości. Lektura płynie szybko, przykłady są celnie i dobrze udane. Nie jest to mdły amerykański poradnik, jakich wysyp mamy na rynku. Śmiało zachęcam Was do tej lektury, naprawdę warto.

13 komentarzy:

  1. Czytałam tę książkę dawno temu. Muszę do niej wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czytałam i to dosyć dawno temu. Dobrze ją wspominam, ale nie powaliła mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  3. O to zdecydowanie coś dla mnie-jakos ostatnio brakuje mi tego pozytywnego myślenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam, ale nie zachwyciła mnie :(
    zapraszam do siebie www.zakladkimadebya.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj nie czytuje poradników, ale powyższa publikacja wyjątkowo mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam kiedyś tę książkę, ale już dawno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciekawa. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz ;)

      Usuń