niedziela, 5 sierpnia 2018

Sekret- Rhonda Byrne

Okładka książki Sekret Ot, ciekawa książeczka na jedno miłe popołudnie. Z drugiej zaś strony Rhonda Byrne należy do najpopularniejszych pisarzy New York Timesa. Z lektury książki, wyłania się obraz tego, czym jesteśmy dla Wszechświata i czym wszechświat jest dla nas. Postępując dobrze, pozytywnie myśląc przyciągamy ku sobie samo dobro. Bardzo ciekawe jest to dla osób zmagających się z różnymi życiowymi niedomaganiami. Świetny poradnik, który przeczytałem w ciągu jednego popołudnia. Czy zgadzam się z tezami tam zawartymi? Myślę że tak, bo myśląc pozytywnie kreujemy wokół siebie dobro, zaś myśląc pesymistycznie tworzymy wokół siebie negatywną aura. Ot, miła lektura na gorące letnie popołudnie. Serdecznie polecam !

PS. Kolejna recenzja za kilka dni, bo czytają się właśnie "Dzienniki" Marii Dąbrowskiej.
Dobrej Nocy !

13 komentarzy:

  1. Ja czytałam tę książkę dawno temu, ale zupełnie do mnie nie przemówiła. Wychodzę z założenia,że bez pracy nie ma kołaczy. Jeśli sobie na coś nie zapracuję, to nie będę tego miała. Dla mnie to taka bajka o niebieskich migdałach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie do końca jest tak, że jest to książka o pracy, ale o tym, żeby chciało się chcieć. To jest coś takiego, że każą zobaczyć siebie z lepszej strony. Taki poradnik w depresji. Ty Aga masz w sobie silną samoświadomość i ta książka faktycznie jest Ci zbędna.

      Usuń
    2. Dzięki za wyczerpującą wypowiedź Izabelo :)

      Usuń
  2. Czasem trudno jest pozytywnie myśleć, ale bywa to bardzo pomocne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam. Pamiętam, że zrobiła na mnie wielkie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam piękne, nowiutkie i pachnące wydanie anglojęzyczne. Może ktoś chce?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba jednak mam za dużo miłych lektur na jedno letnie popołudnie na ten moment... Zwłaszcza, że tematyka niekoniecznie mnie interesuje. :D

    OdpowiedzUsuń